Dün gece hareket eden bebek hiç hareket etmediği için içime bi kurt düştü top gibi toplandı karnım hiç öyle olmmştı sivrildi kaldı 4 saatı geçkin hareket etmedi bugün doktora gittim doktor şiddetli sancım olduğunu iyi miyim değilmym bnu ben bişey hissetmiyorum hissetmedim sabaha karşı çocuk hareket etti bu arada sağa sola yön degstttrk yatınca hareket ediyor normalde etmeyince uzun zaman telaşlandım kordonu dolanmış boynuna nst yaptılar progestrron ilaç verdiler erken doğmasını engellemek için 35.haftyya girdi şu an her an doğumu bekle dedi hareket etmememi bol dinlenmemmi önerdi ama kafam çok karıstı başına gelen var mı