Lavinia1924 Edaaizmir benimde nasipse 9 ocak olacak 2. Sezeryan benimde. İlki genel anestezili olmuştu bu spinal olacak biraz tedirginim spinal de nasıl olur nasıl hissederim diye ama bakalım gorcez
M198935 Hhilalali benim de 13ocak 3.sezaryan ınslalah hepimiz sağ salim kavuşuruz son hafta son heyecanlar
Sibel0881 Benimde 12 ocak bende çok korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ve hiç rahat uyumuyrm hep bi dopum başlycak korkusu var
Edaaizmir Sibel0881 Uyku bnde de yok sol tarafıma yatınca karnımın yan tarafı yaniyo ve aciyo rahat hiç uyuyamıyorum
Cemile91 Benimde 8 ocak akşam 18.30 de sezeryan olacak Allahım yardımcımız olsun inşallah güzel geçecek Allah var gam yoksağlıkla sıhhatle inşallah alacaz kucağımıza….
Edaaizmir Lavinia1924 Şöyle soliyim sırttan yapılan iğne acitmiyo yani bı sinek ısırığı gibi bişey korkmanıza gerek yok
Selcanunal2004 Edaaizmir anladım canım Ben genel istedim. Doktorunuz kabul ediyor mu dedi doktoruma da söyledim tamam dedi Ben spinalden korkuyorum panik yaparım vs diye