Deniizzz125
Merhaba Dyson v7 kullanıyorum en alt model 4 sene önce almıştım hala taş gibi bir sorun çıkarmadı çekim gücüde ilk günki gibi annem Philips speedpro Max kullanıyor ikisi arasında aman aman bir fark görmedim ben philipsin çekim gücüde aynı akar vs herşeyi topluyor belki benim Dyson alt model olduğu için çok fonksiyonlu değil üst modellerin daha çok fonksiyonu olabilir ama şuan bir dikey Süpürge alacak olsam kesinlikle Philips aqua Trio modelini tercih ederdim