Merhaba hamişler ve anneler.. soruma yanıt verebilirseniz çok sevinirim.. bir arkadaşım hamileyken genital bölgesine hep tüy dökücü kullanıyormuş şimdi doğurdu hiçbir sorunu yok ama şimdi ben de kullanmak istiyorum jilet yapmaktan çok yoruldum o yüzden mantıklı geldi tüy dökücü kullanmak fakat internetten baktım zararlı yazıyor sizler ne yaptınız ve sizce bir zararı var mıdır?