Elifinannesi5454 ilk testinde 1,11 çıktı ikinci teste 0,96 çıktı bu sefer de çok sınırda negatif diyemeyiz dediler şehir Hastanesi’ne gittim ordaki kan sonucu da 0.13 çıktı ama bu sefer doktor yine riskli dedi. o hastanenin refarans aralığı 0,7 üstü pozitifmis o yüzden o kadar kafam karışık ki hiç anlamadım bu durumu.Cevabjniz için çok teşekkür ederim.