Sibel2508 Meraba kızlar benim doğumum Mayıs sonu haziran başı gibi olacak bebeğime sizce ilk 3 ay için kaç çeşit kıyafet almam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz lütfen
Adenala Sibel2508 Kısa kol zıbın aldım 5 tane bir kaç tane daha alacağım Hastane çıkışı 2 tane aldım Yazlık takımlar 4 tane 2 tane elbise aldım şimdilik Daha da alacağım
Kloroform Tam benimle aynı zamanlar ve henüz bir şey almadım ben. Neyden ne kadar alıcam bilmiyorum gerçekten 🤷♀️