Kucugum09 Merhaba hanımlar kurutma makinası kullaniyormusunuz. Kullaniyorsanız memnun kaldiğınız marka hangisi. Bir arkadaşımın oğlu alerjik rahatsızlığı var disardaki tozdan kiyafetlerinden dahi çok etkileniyor onlarda böyle bir düşünce buldu. Önerebileceğiniz kullanıpta memnun kaldığınız ürün varmı. Şimdiden teşekkür ederim.
Beybibezelye1 Kucugum09 Profilo kullanıyorum ben çok memnunum. Hiçbir kıyafetimde çekme, solma vs. Yapmadı. Tüylü olanları da temizliyor. Kurutması vs. Çok memnunum
Leyla39 Kucugum09 bende iki ay oldu alalı. Hoower aldım. çok çok memnunum iyi ki aldım keşke daha önce alsaydım. Alın o kadar rahat bir ürün ki. Evdeki toz minimuma indi onu geçin bir günde iki depo çamaşır kurudu bu kış vaktinden.
M198935 Kucugum09 bende hoover marka aldım bir hafta oldu Bir günde üç makına çamaşır yıkadım kuruttum kaldırdım kış günü imkansızken gerçekten hayat kurtarıcı
dygoflz Kucugum09 Vestel KM 9701 kullanıyorum 2 sene olmak üzere, çok memnunum. Hayatımı kolaylaştırdı, evde toz kalmadı resmen. Bu arada sadece lastikli penye iç çamaşırlarında iplerinde sökülme yaptı, onlarıda atmıyorum artık.
serensen96 2 hafta önce bosch seri 4 aldik. Suanlık cok memnunum büyük eksiklikmiş hayatı kolaylaştırıyor
Aybenar @Kucugum09 bizim oğlanda alerjik bende hem ondan hem evlendiğimden beri istiyordum Bosch serie4 9 kilo kullanıyorum çok memnunum
serensen96 Nurr_22_22 yılbasından önce daha uygundu hatta geçen baktik bizde sasırdık bi bayi indirim yapmıstı öyle denk geldi