Elsa57- Minezra dayanamadim gittim acilden nöbetçi kadın doğuma hiç bir şey yok her şey normal bu aylarda normal dedi
Naciyemutlu Elsa57- benim de olmuştu canım hala da fitile devam normal bu haftalarda. Kese etrafında kanama vs yoktu bebek de sağlıklıydı kalp atışı da iyiydi. Stressiz bol dinlenme önerdi. İlaçlarını zamanında al inşallah geçer. 16 haftanın içindeyiz tekrar yaşanmadı 8. Ve 9. Haftaydı sanırım
Elsa57- Naciyemutlu ilac vermedi bana canım zaten daha 6 haftayiz Perşembe yine kontrolüm var kalp atışı için bakalım ne diyecek çok evham yapıyoruz ama orası kesin 🤣
Naciyemutlu Belki başlar her ihtimale karşı bana acilde de progestan iğne yapmışlardı. Stres olmayın hiç gayet normal Allah korusun kırmızı sancılı olunca kötü . İyice yerleşiyolar demekki bebişler 😇sağlıkla kucağınıza alın