Elifdddd 33 hafta adam atarken sol kalçam fena ağrıyor yürümekte zorlanıyprım bacak sızısı olan varmı bu nedir fıtıkmı baskımı 4 gündür böyle
Aysenn35 Benimde o Elifdddd benimde oldu doktorum çatı ağrısı dedi. Bol yürüyüş önerdi . Çok şükür her gün 1 saat yürüyorum ya da egzersiz yapıyorum geçti şikayetlerim
eylmz Elifdddd bende de vardı siyatikmiş. Magnezyumu günde ikiye çıkardı biraz rahatladı ama doğuma kadar sürermiş
Tubayo Elifdddd bol bol yürüyüş yaparsan o ağrı geçiyor uzun ve seni yormayacak derece de yürümen lazım
Elifdddd eylmz çok kötüyüm 3 gün önce doktora gittim hiçbirşey yoktu ama 3 gündür cekiyorum magnezyum bitane içiyorum daha 22 sinde gidicem beni bitirdi ikiye cıkarınca nasıl oldu sizin bide kaçıncı haftada basladı😭
eylmz Elifdddd 26da falan başlamıştı galiba 15 gündür günde iki kere magnezyum içiyorum hafifletti ama geçmedi tabi doktorum sadece fizik tedavi önerdi. Çok fazla görülüyormuş gebelikte ama ilaç kullanamadığımız için fizik tedavi yavaş hareket gibi şeyler önerdi
Zeynep777 Bende 35 oldum iki haftadır aynı şikayet bende de var yürürken sızlıyor kalçadan aşağı bacağıma vuruyor sanırım magnezyum eksikliğinden doğumdan sora geçer umarım uzun süre yürüyüş yapamıyor ayakta kalamiyorum bu hafta gidince vitamin yazdircam
Efem6363 Benim 3 ay dan fazladır öyle sol kalçam çok ağrıyor özellikle üstüne yatınca nedenini bir türlü öğrenemedim inşallah doğumdan sonra geçer
Elifdddd Efem6363 inşallah ayağım uyusuyor cok kötü bişeymiş sol kalçam benım değil adım atamıyorum oturunca bile ağrıyor daha doğuma baya var inş bi an önce geçer😭
Elifdddd Tubayo o zaman bende yavas yvas yürüyeyim bende yürüyünce kötü oluyorum diye yatmayı tercih ediyordum oturmayı
Elifdddd eylmz evet doktora gidince bende sorucam ama daha cok var sotüm dedim bu durumu yasayan cokmus cekicez mecbur
Enas2365 Elifdddd 26. Haftamdayken başladı magnezyum içiyorum ama etkilemedi. Doktorum istirahat verdi. Şuan 34+5’im hala çok ağrıyor yürüyemiyorum
Naime662 Elifdddd aynısını yaşıyorum 35 haftalık olduk özellik le gece ağrısı beni mahvediyor bugün kontrolde erken geleceğini söyledi bebekle alakalı hiçbir sorun yok şükür ama gelmek istiyo 10 gün dikkat et dedi aşağı bastırmaya başladı
Naime662 Elifdddd evet aşağı çok bastırıyo gece sanki canım çıkacak gibi baskı oluyo herşey yolunda ama erken gelicek dedi