Kardelenylmz 12+4 deyim sabahtan beri kasıklarıma şiddetli ağrı giriyor belime de bıçak sağlanır gibi ağrı giriyor normal mi bu
Seymamemektar Kardelenylmz bele girmesi düşündürücü bi doktora gitmekte fayda var karın kasık ağrısı her zaman korkutmaz ama belden giren ağrıyı değerlendirmek gerekir demişti doktorum
Tugce_0707 Kardelenylmz benimde tam 12+3te oldu aynı ağrı çok korktum kanama vs yoktu sadece ağrı oldu doktora gitmistim bence gitmekte fayda var. Bir sorun yoktu çok şükür hersey yolunda demişti. Ama yine de şiddetli seni zorlayan ağrın olursa vakit kaybetme gel bekleme dedi doktor bilginiz olsun.
B1cnm Bende o haftalarım da korktum doktoruma gittim magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor birde artık bebek büyüyor baskı yapması normal dedi magnezyum kullandım ondan sonra tabi ağrılar oluyor rahim büyümesinden kaynaklanıyor korkma canım
Kardelenylmz Seymamemektar her ağrı ya da kanaman olduğuna hastaneye gidip kendini yıpratma dedi bana kimisi de çayın açılıyordır doğumda olur bu ağrı diyor kimi de bebek yerleşiyor dedi çok kararsız kaldım iyice
Seymamemektar Kardelenylmz ay olur mu ya akla takılan herşeyde doktora danışmak lazım çok hassas bi dönem hamilelik sonuçta içerde ne olduğunu bilemiyoruz. Karın kasık ağrısı için evet rahmin genişlemesi bağların gerilmesi beneğin ağırlaşması vs bir sürü sebep olabilir ama bel ağrısı problem olduğunu gösterebilir dikkat etmekte ve danışmakta fayda var