Selam arkadaşlar Perşembe günü sezeryan oldum ertesi gün taburcu olacakken bebeğimde enfeksiyon çıktı 1 hafta daha hastanede yatacağını söylediler. Şuan başka bir odada ben 2 saatte bir emzirme ye gidiyorum ama sütüm maalesef yok çok az bir damla kadar su geliyo. Siz nasıl getirdiniz sütünüzü