ArifeEl Kızlar, 36+2 olduk. Oturup kalktığımda, adım atınca, yatarken sağa sola döndüğümde çatı kemiklerim sanki kırılmışcasına acıyor. Yaşayan var mı?
avannee ArifeEl dediğiniz ağrıyı şu anda yaşıyorum 36+1 deyin yaklaşık 4 5 gündür arttı. Adım atarken bacak aramda felaket kemik ağrısı oluyor. Annemler normal artık diyor.
Reyreyli 16.haftadan beri var bende ama son zamanlarda çok atttı normal bence bebek baskı yapıyor gittikçe