Ebru-29 RRabia000 ben de 32. Haftadayim ağrım vardı 2 gün hastanede yattım nst çekildi ama hapsurunca hafif yastigimi duzeltince bile sancı çıktı bu ayırt ediliyor mu ki. Hafif dogrulmaya kalksan rahim kasılıyor sancı çıkıyor
Ebru-29 RRabia000 herhangi bir hareket sağa sola kimildanmaktan bahsetmiyorum. Dogrulurken mesela ister istemez karın kası sıkılıyor yada hapsurunca. Benim nst onları da gördü