Bugun kontrole gitti. 36+1 doktorum 3 günde bir beni görmek istiyor nst de birşey çıkmıyor ama suyum şuanda yeterli kadar varmış bolca değil dedi. Suyun azalabilir o yüzden seni sık görmek istiyorum 3 günde bir gibi kontrole geldiğinde sezeryanada alabilirim hazırlıklı ol dedi. Bebek hareketlerini say 10 dan aşağı düşmesin gün içinde dedi. Su azalırsa fark etmezsem falan birde plansız ani sezeryan olursa diye korkuyorum