Kızlar merhaba bebeğim var 4 buçuk aylık. Bu aralar baya bir salgın var herkesin bildiği gibi, bende tutup annemin yanına farklı şehire geldim bebeğimle. Burada da önce ben hastalandım vücut ağrısı, kemik ağrısı, baş ağrısı halsizlik hafif ateş öksürük şeklinde. İdare ederim diye düşündüm ama geçmeyince doktora göründüm. Şimdi ben daha iyiyim ama dünden beri bebeğim de hastalandı ateşi var boğazları kızarmış doktora götürdük antibiyotik şurup verdi o kadar üzüldüm ki daha küçücük😢sürekli ağlıyor gözleri kıpkırmızı gripten, vücut ağrısı var sanırım o kadar kötü hissediyorum ki kendimi. Benim de aşırı moralim bozuk bebeğimi hasta gördükçe çok kötü hissediyorum kendimi. Üstelik de antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ne kadar sürede iyileşir acaba😢