Herkese merhaba bir düşük yaşadım pcos da var hormon testleri yaptırdığımda prolaktin hormonu 35 çıktı.Bebek istediğimiz için ilaç yazacağım dedi doktor.Ilaci alıp okuduğumda prospektusu 1 ay hamile kalmamaya çalışın gibi bir ibare gördüm.Benim kafama takılan bu ilacın etkisi 1 ay sonra geçmez mi ?Tekrar yükseldiğinde de problem oluyor zaten.Bir de regl iken kullanılıyor mu bilgi sahibi olan varsa cevaplarsanız sevinirim.