Merhaba anne adayları, bugün 34+0 olduk, doktorum muayenede bebeğimin kilosunun 2170gram olduğunu, biraz geride olduğunu söyledi:(( gebelik şekerim var dikkat ediyorum yediklerime, diyetime uygun olarak bebeğe nasıl kilo aldırabiliriim öneride bulunur musunuz lütfen 💙🙏🏻