Sedaergn Merhaba kızlar. 36+3 teyim. Bu haftalarda bebek hareketlerini nasıl hissediyorsunuz. Ben bazen hissedemiyorum çok korkuyorum.
aysess Ben sabah 8 de kalkıyorum bazen akşam 6 ya kadar hiç hareketi olmuyor, canımı çok sıkıyor bu durum ama dr günde 10 hareket yeter dedi.
Elsu Aynen 36+4 bazen hissetmiyorum kasilip kaliyo assagi da tas gibi otururken yatarken cok zorluyo kasildigi icin birde catimda cok acayip sancim var. Sizin de ayni mi acaba ¿
Sedaergn Ebrulikiz aynen benimde öyle bazrn hareketleri canımı acıtıyor bazen çok hareketsiz korkuyorum o zaman
Vethekelif Bende 35+ 4 deyim canım normal bunlar çünkü son haftalarda bebeğin hareketleri azalıyor daha çok uyuyormuş.
Sedaergn Vethekelif evet canım. Bebek hareketlerini kontrol et dediği içinde korkuyor insan ister istemez😊
Nrcn61 Bizde aynı durumdayız şu 2 gündür hareketleri azaldı sanki gün içinde oynuyor devamlı kontrol ediyorum ama eskisi kadar sert değil hareketleri can acıtmıyor hafif hareketler şekilde benide korku alıyor kasılma sertleşme fazla oluyor demek ki normal birde nst sancım çıkınca iyice insan korkuyor