Ezgi1045 Kızlar selam çarşamba günü randevumuz var tam 35 haftalık oluyoruz doktoruma sezeryan için gün almak istediğimi söylesem sizce verir mi? Siz kaç haftalıkken almıştınız?
tugcesakzci Ezgi1045 ben de dün gün almak istedim vermedi 36+3 te vericekmiş günü haftaya cuma 🙄 doktordan doktora değişir bence canım
Angelipk Ezgi1045 kızımda 35+1 kontrolde vermişti bana gün 38+3 te planlamıştık planladıgımız gibi olmuştu şükür doktora göre değişebilir belki
karaguzelirem_ Aksi bir durum olmaz ise 37.haftada sezaryen gününe karar veriliyor diye biliyorum, ama yinede isterseniz çarşamba günü doktorunuza sorun belki daha erkenden de gün verebilir 😊
karaguzelirem_ Ezgi1045 benim haftam sizden küçük olmasına rağmen ben bile merak ediyorum sizinki çok normal ☺️
Ezgi1045 seizetheday ya 34-35 de alan var 31 de alan var 37 de alan var devlet özel illaki değişiyodur ama bence doktordan doktora bile değişiyor
ElifKarata Ezgi1045 valla ya çok zor son haftalar kasık ağrısı vajinaya baskı hissi sertlesince bizlere gelen nefes darlığı yürümede eğilmede bile zorlanıyorum ya bide ilgi isteyen 5 yasnda kızım var onu mutlu etmeye çalışıyorum tükendim içimden çıksa rahatlicam inan ki 🥰🤣🤣🤣 bakması koymuyor bana
seizetheday Ezgi1045 evet olabilir bazılarının da sancısı oluyor bebek kilolu oluyor vs öyle durumlar da oluyor bence ne kadar kalabiliyorsa kalmalı hepimiz bir an önce kavuşmak istiyoruz ama sağlık daha önemli
Ezgi1045 seizetheday evet benimde iri bebek 4200 falan doğar dedi doktorum böyle devam ederse aslında normali çok istiyorum ama eğer normal doğurmak istiyorsan 38 de suni sancı veririz dedi ama o beni çok korkutuyor ben strese girersem bebişim de giricek eğer açılma olmazsa yine sezeryana dönücez o yüzden sezeryanda karar verdim tabi bu süreçte doğum başlarsa işler değişebilir yine