14 haftalık hamileyim Dün gece 3 buçukta uyurken işiyormus gibi kanama geldi baya çok hemde ayağa kalktım şır diye sulu kan aktı acile çıktık eşimle alttan muayeneden sonra,vajinal ultrasonla bebeğe baktılar bebeğin kalp atışı var ama kese alanında kanama var dediler progestan verdiler gece alttan kullandım ilacı sabah kanamam azalmıştı şimdi tekrar baktım kanama bitmiş ama peçeteyle silince kahverengi sulu damla seklinde gelmiş korkulcak bişey var mı sizce ya ağrım falan yok ped takmıştım ona baktım onda kahverengi damla vardı bu arada vajinal ultrasonda, doktor ultrason şeyini çıkarınca da oluk oluk kan gelmişti ama doktor normal dedi içinde ki kan temizleniyor dedi