PirayeAkca Kızlar 8+3 günlük hamileyim. Kan sayimi vs yaptirdim sonuclari icin cumartesi doktora gidecegim. Simdi internetten sonucuma baktim. Toksoplazma IGM sonucunda H yazıyor ve Toksoplazma IGG N yazıyor. Sizce toksoplazma var demek mi oluyor bu? Anlayan varsa yorum bekliyorum doktora gidene kadar meraktan ölücem.
MelekAnnesi52 PirayeAkca maalesef bilgim yok ama, doktorunuz özelse telefonda da bilgilendirir aslında sizi
PirayeAkca MelekAnnesi52 ozel ama bu saatte aramak istemedim, yarın gitmeyi düşünüyorum bi tehlike var ise
PirayeAkca Dderryaa bilmiyorum canım sınır oldum doktorum özel ve sonuç çıkınca ararim demisti aramadı kaç gündür umarım bi sorunum yoktur ama icimden bi ses ters biseyler var diyor.
Eceee1 Igg çıkması daha önce geçirmişsiniz demek igm çıkması şuan vücudunuz da aktif olduğunu gösterir yalnız daha önce geçirmiş olsanız bile bazen testler de igm olarak gözükebilir
Mayasey Pozitif ya da negatif yazması lazım. H ve n ben de anlamadım. Ama sorun yaratacak bişi olduğunu sanmıyorum
Eceee1 Mayasey pozitif ve negatif olarak belirlenmesi igm toksoplazma testi yapılması gerek onun sonucunda bir hafta sonra gelir igm toksoplazma testi ile de aynı anda avidite testi yapılır avidite testi de daha önce mi geçirdiğin belli oluyor