Kızlar kolik mi bilmiyorum ama 20 günlük daha ve sürekli ıkınıyor masaj yapıyorum rezene içiyorum kimyon çayı içiyorum gaz damlasının en etkili olanını aldım ama hiçbirşey fayda etmiyor gün içinde sancıdan hiç uyumuyor sıcak da tutuyorum hem kendimi hem bebeğimi ama garip bir şekilde sürekli sancısı var ne yapmam lazım?