Kızlar doğuma bi 5 gün falan kaldı ama 2 gündür özellikle de dün geceden beri ara ara tekrarlayan bi el uyuşması karıncalanma var elden başlayıp kola doğru yayılıyor hareketsizde kalmıyorum diğer kolumda yok hiçbirşey yaşayan var mı aranızda acaba bu durumu Doğumla ilgili olabilir mi?