nrdn45 Ozlem-111217 bende bunu merak ediyordum burda bakliyim apar topar Manisa’ya gelmek zorunda kaldım ve doğumda burada olacak özeller uçmuş şehir hastanesini önerdiler ama tereddütlerim var açıkcası
Qizemlikiz12 Eltim üç gün önce Semih beyin hastasiydi orda doğum yaptı sezaryen şansına özel oda denk geldi odalar temiz sıcak bende 2 buçuk ay sonra doğum yapicam görmüş oldum çok beğendim haataneyi
Ozlem-111217 Qizemlikiz12 peki Semih beyden memnun kaldımı yani ben 31 haftalığım hep ona gidiyorum ama doğumu nasıl hiç bilmiyorum mesela sezeyan oldu dediniz gün verdimi eltinize bunu merak ediyorum çok
Ozlem-111217 nrdn45 o hastanede doğum yapan arkadaşlarım memnun kaldı benimde ikinci bu ilkini özelde yapmıştım Buda benim benim için tecrübe olucak ama temizliğinden şüphem yok
Qizemlikiz12 Ozlem-111217 tabi gün verdi tahlil istedi anestesi bölümüne yönlendirdi o da sadece bı kez Semih beye muane oldu gün verdi daha önce hiç gitmemişti
nrdn45 Ozlem-111217 benimde aynısı ilkini özelde yaptım bunu devlet düşünüyorum genelde olumlu şeyler duyuyorum ama doktor falanda çok önemli tabi
Qizemlikiz12 Ozlem-111217 özde doktorda var öneririm yeni geldi Instagramdan bakabilirsin hesabına baştan beri Semih beye takipliysen memnunsan tabi orda kal ama bı kere görünmek istersen ona görün oneririm
Ozlem-111217 Yani şimdi az kaldığı için değiştirmek istemiyorum açıkçası birde özeller çok yüksek olduğu için pek yönelmedim