ikitosbikannesi_ Kızlar hamileliğini stresli mutsuz geçiren annelerin bebekleri huysuz uyku bilmeyen bir bebek mi oluyor? Yani daha rahat hamileliklerde bebekler daha mı uysal oluyor? Tecrübeli annelerin cevaplarını bekliyorum 😘😘😘
2prensesannesiiii ikitosbikannesi_ kızım çok sinirli yani evimizde de ses yükseltmeyiz hiç eşimle daha 8 aylık sinileniyor hep kaynanam sinir strese sokardı büyükler birazda takmamak elde değildi
Naime662 ikitosbikannesi_ canm inan alakası yok çok rahat huzurlu bir hamileliğim. Var ama gece gündüz 4 dönen bir bebeğim var 35 haftalık ama hareketleri yüzünden asla uyku yok
2prensesannesiiii ikitosbikannesi_ evet ben hamileliğimde 3 er 3 er atlardım merdivenden ne bilim kusma bulantım oldu doğuma kadar psikolojik aklına getirme diyordu şimdi gebeyim yine aynı şeyleri dedi valla eski kadınlar gibi değiliz gebe kalmamıza şükredin biz çürük nesiliz dedim bizim gebelikler böyle dedim kayın babamda o eskidendi dedi sağolsun işte bu cümleler insanı delirtiyor kendi hamilelikleriyle benim hamileliğimi yarıştırıyor sürekli
2prensesannesiiii ikitosbikannesi_ kızım doğdu önünde birileriyle bağıra bağıra konuşur ben kızımın yüzünü sevdim kızım nene bağırmıyor şaka yapıyor dedim o da güldü yok şaka yapmıyor diye ay cinnet geçirecem zaten belki o stres sütümede geçiyordur ki geçiyor
ikitosbikannesi_ 2prensesannesiiii Allah kolaylık versin canım aynı evde mi yaşıyorsunuz kayınvalidelerle
Mutluluk71 ikitosbikannesi_ ilk hamileligim çok mutlu huzurlu geçti stressiz kızım çok uyumlu bir bebekti ne hastalandı ne huysuzlandi sanki oyuncak bebek buyutuyordum ikinci hamileliğimde stres hat safhada üzüntüler bunalmalar derken oğlum aşırı ağlayan sürekli hasta olan uyku bilmeyen uyku düzenine sokamadigim bir bebek oldu gercktn stres yapmayın 3 gebeliğim deyim hiç birşeyi kafaya takmıyorum
ikitosbikannesi_ Mutluluk71 benimde ilki çok rahattı ilk olduğu İçin sanırım bebeğim maşallah çok uykucu ağlamayan bir bebek olarak büyütüyorum. Şimdi ikincide kendim çocukla ilgilenmek vs çok strese giriyorum ve sinir küpü gibiyim bebeğim etkilenir mi diye korkuyorum da inşallah abisi gibi olur diye sürekli dua ediyoeum
Sabrusebat Etrafımda buna uymayan tersi örnekler de var, sıkıntılı hamilelik uysal çocuk gibi ama stres mutlaka her şeyimizi etkiliyordur fiziksel ve psikolojik olarak malesef.
Handesel ikitosbikannesi_ benim hamileliğim korkmaya denk geldi çokta takıntılı yapım vardır çok stresli gergin ve mutsuzdum sürelklş ama oğlum maşallah şen şakraktır relaxtır 🤪
2erkek1kiz ikitosbikannesi_ evet kolik bebek oldu 2. Bebegımde çok problem yaşadık aile içi dış faktörler (kv-kp-görümce ) inan burnumdan geldi hamılelıgım boyunca annemlerde gecırdım hatta aılem bız bakarız kızımızada torunlarımıza da dediler o noktaya geldik ben çok ağladım çok yıprandım ve çocuğum kolık oldu yani uykusuz geceler meme reddi yani annemden emdıgım süt burnumdan geldi meğer annenin stresi üzüntüsü yüzünden oluyormuş şimdi. 3. Bebgım hersey düzeldi eş ile ama bu seferde kızımınn 22. Haftada hasta olduğunu öğrendik 30. Haftaya kadar çok ağladım her gece 2 oğlum var v3. Kız olucak diye çok heyecanla birsuru Kiyafet almıştım ama hepsını kaldırdım 30. Haftaya kadar çok kötü geçti sonra kabulllendım herseyını 4*4 lük yaptım ama 37+6 yım 2 gün sonra doğacak belkı hala ağlıyorum arada bir herkes kızıyor bebegı strese sokuyosun diye ama elimde değil 🤷♀️
br2023 2erkek1kiz Rabbim yardımcınız olsun şafi ismiyle şifa versin kızınıza sağlıkla kucağınıza alın inş ❤️
Babykalamar ikitosbikannesi_ kesinlikle etkiler. oglumda cok huzurlu bi hamilelik gecirdim. yenidogan hali ve gaz sorunu gectikten sonra yani 6. ayindan sonra inanilmaz mutlu huzurlu bi cocuk herkese gulec sevgi pitircigi gibi hamileligime bagliyorum hep iyi hissettim kotu seylerden hep uzak durdum.