Merhaba
Şu 2-3 gündür kasık kısmında regl olacakmışım gibi ağrı ve uyuşma oluyor doktorum kanama olmadığı müddetçe sorun olmaz rahmin büyüyordur kendini çok yorma dedi ama rutin ev işlerini yaparken bile bi anda kasılıyorum kalıyorum canım öyle bir yanıyor ki 🥺 ne yapabilirim var mı aramızda böyle olan?