Kızlar artık cok sıkıldım hamile olmayı cok sevdim ve kendimi bebek gibi hisettim eşim den Allah razı olsun herşeyimi yaptı bana cok iyi davrandı ama ben artık doğurmak istiyorum 37+1 deyim ve sezeryan istiyorum 11 ocakta doğum için konuşmaya gideceğim doktora sizce ne zaman doğumum olur 38 olucam kontrole gittiğimde sizce ne zamana gün verir🥹😞