Selam kizlar bu 3. Bebeğim iki kızdan sonra erkek bebeğim olcak ama çok ağrı ve karnimda acı var 3 gün önce kusma sikayetiyle acile gittim 3.5 serum verdiler ve nstde sancı ciktii bu yüzden erken doğum riskin var dediler serumlarla yatıştırmaya çalıştılar serumlar bitince çıkarttılar aşırı ağrı kanama olursa gel dediler. Bu haftalarda doğum yapan yada aynı duruumu yaşayan varmı