Ağrı şeklinde değil ama anksiyete sorunu yaşıyorum bazen panik atak da geliyor. İlk hamileliğimde panik atak krizi şeklinde gelmişti. Çok korkmuştum ölüyorum sandım. Sonra bazı yöntemler öğrendim ve iyi bir gebe doğum eğitimi aldım. Doğum esnasında ve doğumdan sonra tek bir kaygı yaşamadım. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim. Yine anksiyetem var düşünün hamileliğimin ilk belirtisi kaygı bozukluğu oldu. Kaygılarım artınca acaba hamile miyim dedim 🤭Ama ilk gebelikte başa çıkmayı öğrendiğim ve başardığım için bunda daha kolay atlatıyorum. Genelde doktora danışmayı bir psikiyatrdan destek almayı öneriyorlar. Ben henüz o noktada hissetmiyorum kendimi ama o noktaya gelirsem ben de giderim. Kaygılandığınız zaman anda kalmaya çalışın. Etrafınızdaki renklere odaklanın, seslere odaklanın, eşyalara odaklanın tek tek her birini sayın (örneğin kanepe koltuk masa vs. etrafta nevarsa tek tek bakıp ismini düşünün rengini düşünün) mümkünse hareket haline geçin bir de güneşli havalarda bol bol yürüyün. Nefes egzersizleri de inanılmaz iyi geliyor bununla ilgili YouTube da çok içerik var. Hamilelikte nefes egzersizleri yazarsanız çok şey çıkar.