Bilgeferhat Mervisnese bende 15+5 im benimde 2 3 gündür başladı kasık ağrılarım belim zaten hep ağrıyordu ama kaşıklarımda da şiddetli değil ama ağrı var
Betih03 Benimde belim kasiklarm sanki adet olmusum gibi agriyordu sonra geciyor suan 21. Haftadaym 4. Aya girince geciyor hepsi
Sedauykan Ay bİzde 15+3 günlük olduk çok şükür 🙏🏻 bizde de aynı ağrılar var sanki adet olacakmışım gibii normal diyorlar yeter ki sağlıklı olsun😍🤲🏻 evlatlarımız için herşey 🤩