Umut5135 Dün yaptırdığım kam testinde 223çıktı Bugün yaptırdığımda 309.1 çıktı Artış normal mi acaba bilenler cvplayabilir mi
tugcesakzci Umut5135 artışın normal olup olmadığını anlayabilmek için 2 gün arayla ay bu yerde ve yakın saatlerde kan vermeniz lazım. Her gün kan verirseniz sağlıklı bir artış olup olmadığını anlayamazsınız
Gecemavi Umut5135 2gunde bir 2kati olması lazım normal gibi gün aşırı yaptırmaktansa 1hafta bekleyin bence öyle yaptırın surkeli sitrese girmezsiniz .
Anneolmak38 Umut5135 2 güne bir verin bide özellikle aynı hastanede vermeye özen gösterin 🌼 1 güne göre artışınız iyi