Seymoshh Hazall23 ben hastanede lokum çikolata ce şerbet ikram edeceğim çocuklu gelenler içinse desenli yuvarlak şeker aldım
feridedmt Hazall23 ben hiç süs hediye vs yaptırmadım iyi bi yerden baklava çikolata falan alırız diye düşündüm gereksiz geliyor bana