Elsa57- Kızlar biraz önce iç çamaşırımda hafif kanama gördüm çok endiselendim doktorum nöbetçi değil yazdım ama bu durumu yaşayan var mi çok kanama değildi ama ıslaklıkla karisik kandı yani :(
tugcesakzci Elsa57- gebeliğin hiç bir döneminde kanama normal değildir. Kendi doktorunuzdan cevap beklemeyin direkt acile gidin düşük önleyici iğne vs yapmaları gerekebilir. Tehlikeli haftalardasınız.