Bence gebelikten değil kuruluktan kaynaklı da olabilir. Benim de kışları kuruluktan kaynaklı aşırı yoğun kaşıntım oluyor. Duş almak ilk anda rahatlatsa da sık duş almak daha da kurutuyor cildi. Hatta ellerimin üstü falan da çok çatlıyor acıyor sürekli el yıkadıkça.
Duştan çıktıktan sonra vücut nemli haldeyken iyi bir nemlendirici kullanmak gerekiyor. Geçen yıl cildiyeye gittiğimde üre içeren yağlı bir losyon vermişti. Ama çok üşüyen bir insan olduğum için onu da yapamıyorum pek.
Nemlendirmenin dışında suyu da bol içmek lazım. Onu da yapamıyorum maalesef😞 Sonuç olarak tırmalama izi dolu her yerim.
Siz yapabilirseniz tavsiyem, suyu bol için, duştan önce at kılı fırça alıp kuru fırçalama yapın vücudunuza. Duşta kese de yapabilirsiniz, bu ikisiyle ölü deriyi atmış olursunuz. Çıkınca da nemlendirici sürerseniz iyi gelir. Bunlar çok rahatlatır sizi.