Öncelikle merhaba kızlar, umarım her birimiz bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız. 12+1 haftalıkken doktora gitdim burun kemiği normaldi ama ense kalınlığı vardı doktor şüpheleniyorum dedi sadece haftan ilerlesin detaylı ultrasona gir olmazsa eğer nipt plus testı yaptırıcaz sıvı birikimide ola bilir dedi şuan 13+3 haftalığım 13+5 de detaylı ultrasona randevum var, duyduğum an eşimle çok yıkıldık şuan toparladım kendimi bol bol dua ediyorum ilk hamileliyim rabbim sağ salim sorunsuz kucağıma verir