Melikenur55 Kızlar bugün çatı muayenesi yaptı doktor açılma var mı diye 1cm olmuş biraz uyardı sanırım sonrasında bitane fitil attı neden olduğunu soröayı unuttum nedir sizce?
nevamm1 Melikenur55 doğumu başlatmak için koymuş olabilir fitili haftan geçmiş çünkü sağlıkla gelsin inşallah.
Tatar59 Fitil rahim ağzını yumuşatmak için. Açılmayı hızlandırıyor gibi düşün yani. Doğumu başlattı sanırım doktorun. Yakındır bebişim gelmesi ☺️
Melikenur55 Tatar59 doktor normalde 42ye kadar bekliyor ama baya parmağıyla uyardı canım cok yandı çünkü sonra fitil attı bişey demedi bende o acıyla unuttum öyle bi fitil var mı ki neladar sürede etki eder sizce bişey demedi doğuöu başlattıö falan da?
Melikenur55 nevamm1 bilmiyorum ki o an acıyla unuttum sormayı bişey de demedi nezaman etki eder sizce başka neden atsın ki dimi fitil?
Tatar59 Melikenur55 siz telaş gapmayin diye dememiştir. Herkesin farklı ilerler doğumu. Yani sizin ne zaman olur bilemem doktor da bilemez onu.