Evlatsevgisi2 kızım 2 yaşındayken aynı şeyi yaşadık. Tüm doğal yöntemleri denedim gece uyurken sabaha kadar ayıkladık bir işe yaramadı. Sonra kullanımı kolay diye paranit sprey şeklinde olan bit şampuanını aldık. Kuaförcülük oynuyor gibi tüm saçlarına iyice sürdüm kafasına bone takıp bekletip yıkadım. Bit tarağıyla saatlerce tarayıp o uyurken beyaz sirkeleri hep ayıkladım. Bit yavrusunu saç dibine deriye gömermiş ve yedi günde çıkıyormuş her ihtimale karşı 7.Gün yeniden aynı işlemi yaptım. Hangi şampuanı kullanırsanız kullanın mutlaka bir kaç gün arayla tekrarlayın ama 7. Günden sonra mutlaka tekrarlayın. Sirkeler ölünce ayıklamasanız sıkıntı değil zamanla dökülür. Ama bitli görüntüsü olmasın istiyorsanız bit tarağıyla tarayın sık sık.