Kızlar bu sabah uykumda normalde sagımda ya da solumda uyanıyordum ama bu sabah düz kalmışım 12+1 haftalıkım yumruk gibi karnımın tam ortasında bebegi hissetim hatta gözümü actım elimi koydum karnıma 2 dk sonra kactı yumuşadı karnımın tam ortası😁 sizlerede oldumu😁