İlk doğumum 34.haftada acil sezeryan olduğu için sancı yaşamadım nasıl olduğunu bilmiyorum 4 gündür belimden giren sancılar var ama düzeni değil.belimin iki tarafından girip ense köküne kadar gidiyor ama kasıkta karında bir ağrı yok dün dayanamadım acile gittim nst sancı yok dedi bu neyin nesidir böbrek ağrısı olabilir dedi eğitim araştırmaya git diyor p.tesiden önce gidemem sancı yaşayan arkadaslar sancı böyle olur mu bu kadar uzun sürer mi ayyy bı bilen söylesin.