esraEb Oğluşların kaçıncı ayda sünnet ettirdiniz ? Benimki 4 buçuk aylık ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadı şu an antibiyotik kullanıyor. Çişini yaparken ağlıyor ucu sürekli tıkanıyor. Bezini açıp geriye doğru sıyırıyorum öyle yapıuro. Sünnetle düzelir mi durum.
umena esraEb düzelir, ben 49 günlükken yaptırdım ne kadar küçük o kadar iyi oluyor siz biraz geç kalmışsınız hareketlenmiştir cunku ama yine de yaptırın hemen derimin
yenidenanne34 esraEb evet sünnetle düzelir mutlaka iyilesince yaptırın ben 11 aylikken yaptırmıştım bu arada
tunasmom esraEb şuan oğlum 6,5 aylık pazartesi sünnetini yaptıracağız. Daha erken yaptırmak istiyordum fakat fırsat olmadı bir sürü şey çıktı falan filan ertelendi ancak şimdi fırsatımız oldu. Bence sizde en yakın zamanda yaptırın büyüdükçe zor olacak diye düşünüyorum.
Basak41 esraEb 2 aylıkken olcakti son anda grip olunca iptal edildi ve 3 aylıkken oldu. Bizde de kasik fıtığı vardı iki operasyon birden oldu bebekken sünnet olması çok iyi hemen iyileşiyor.
Frkbsr Doğum yapacağım hastanedeki üroloji doktoruyla görüştük yeni doğan sünnetini önerdiğini söyledi sıkıntı çıkmazsa hemen 1 gün sonra yada 1 hafta sonra falan yaptırmayı düşünüyorum ne düşünüyorsunuz sizler
Frkbsr esraEb üroloji doktoru fakat ameliyathane hemşireligi yaparken 1 2 günlük bebekleri sünnet yapardı çok rahat geçerdi hep uyuduklari için bebek ve anne için çok konforlu olurdu o yüzden bende öyle düşünüyorum
mucizem0111 İlk oğlumda 4 aylık olduğu gün sünnet ettirdim iyi ki de ettirmişim şuan 2.5 yaşında aşırı hiperaktif bir çocuk asla zapdetemezdim şimdi ikinci oğluma hamileyim Allah nasip eder sağlıcakla kucağıma alırsam onuda 3-4 aylıkken kestirmeyi düşünüyorum sağlığıda el verirse şiddetlede tavsiye ederim bebek sünnetini büyük kolaylık🤌🏼🙏🏼
maman-es 3 aylıkken oldu, çok şükür hemen iyileşti, sorun da yaşamadık. Ne kdar erken o kadar iyi bu sünnet işi 😌
yeschef-13 esraEb Ben henüz doğum yapmadım ama yeni doğan sünneti için doğumla beraber anlaştık taburcu olmadan yapılacak 💐