İlk gebeliğim 6. Haftada sonlandı. Araştırıldı ve bağışıklık sistemim düşük çıktı.
İkinci denememi dün öğrendim negatif. Kilodan dolayı olabilir tiroid,insülin ve d3 başlayalım dedi. Kilom 78.5 benden daha kilolarıda var 22 yaşında olupta ben onu anlamadım. Kiloyla alakalı olabilir mi ya? Bana doktorum damarlardan kan akışı olmayabilir dedi o yüzden bebek tutunur ama beslenemez dedi. Kana karışmış ama yükselmemiş dendi.Glifor, levotiron ve d colefor verdi. İstersen bekleyelim kendini toparla dedi istersende bağışıklık serumunun etkisi devam ederken şubatta başlayalım dedi.
Bende devam etmek istiyorum. Ama o doktorla mı devam etsem ya da üniversite hastanesi veya devlete mi gitsem bilemiyorum. Ben çok taktım 2 gündür kafama. Ona göre ilaç içip ona göre ilerlemek istiyorum.
Fikir verir misiniz son kez bugün düşünüp yol çizmek istiyorum.