Arzusygur Merhaba 21 haftaligiz uc gundur mide sancilarimdan surekli hastanedeyiz. Sukur oglum iyi. Dun de ishale cevirince dahiliye uzmanina gittim. Mikrobik oldugunu ve antibiyotik verdi. Flagly 500 mg gunde 3 doz. Dogum doktorumada sordum kullanabilirsin dedi ama yine de cok tedirginim gunde 3 doz. Var mi ayni durumda olanlar yasayanlar?
Dderryaa Arzusygur bende diş ağrısı çekiyorım doktor banada verdi antibiyotik çok zorda kalırsan kullan dedi bişey olmaz dedi
Arzusygur Erham Cok uzun zamandir bekledik oglumu. Belki ondan biraz tedirgin davranıyorum yoksa doktora guvenmemek degil. Birde 3*1 fazla gibi geldi dozu
Bgusta Arzusygur icin rahat olsun kimse bile bile zarari olan biseyi soylemez ic et demez diye düşünüyorum.
Emelarda Bende idrar yolu enfeksiyon undan kullandım hemde hamileliğimin şuan 27. Haftasındayım tam 4 kez antibiyotik kullandım doktor kullanıcaksın sakın almamazlık etme demişti🙄