ElifT123 Arkadaşlar normal doğum veya sezeryan için kendi kıyafetimiz ile mi yoksa hastane kıyafetiyle mi doğum yapıyoruz ???
tugcesakzci ElifT123 hiç bir hastanede kendi kıyafetiniz ile doğum yapamazsınız ki ameliyathane, doğumhane sterilizasyonu bozulur
2erkek1kiz ElifT123 sezeryanda da normal doğumda da uzerınde önlük oluyor ama sezeryanda o önlük komple çıkıyor cırılcıplak oluyorsun uzerıne örtü örtüyorlar ama normal doğumda önlük kalıyor uzerınde doğum esnasında 🥹
MasalAlparslanMom ElifT123 sezeryan başlı başına ameliyat kıyafeti gerektirir, normal doğumda bana arkaya doğru kapaklı bı önlük vermişlerdi yine tüm Kıyafetlerden muaf. Doğum sonrası Dikisim yoktu yoğun kanamam yoktu hemen pijamalarimi giydirip odaya almışlardı