2prenses_masal-oyku Gelesi yok bu kızın mide yanmam ekşimem beni aşırı bunaltıyo 40 da mı bitecek bilmiyorum ilk kızım 40+2 de doğdu ikincide mi böyle olur sizce kızlar 🙈 dua edin ya bu hafta içinde doğurayım artık 🤦🏻♀️
Mavidunyamm 2prenses_masal-oyku bende 38+0 ve doğurmak istiyorum yetoooo😭😭😭 benimde oğlum 41+2 de doğmuştu inşallah bu öyle olmaz ya 🙁🙁
_ruyaninannesi_ 2prenses_masal-oyku 39+1 inşallah canım bnde bekliyorum sancilar var ama düzensiz bekliyorum bu an önce doğurmak istiyorum 🥴🥴🥴
_ruyaninannesi_ 2prenses_masal-oyku benim tam tersine mide sıkıntıları yok bu aralar normalde acı ekşi tatli yesem dokunurdu artık dokunmuyor üstüne bir de iştah açılmış durduramıyorum kendimi 🤷
2prenses_masal-oyku _ruyaninannesi_ ah bende sancı bile yok ilkinde de direk suyum gelmişti sancı olmadan 1. Cm açıklığım varmış bunda da ama dr bu kadar açılmayla yatıramam seni demişti en az 2&3 falan olmalıydı dedi sancın olursa gel dedi ama kasılmadan başka bişey yok 🤦🏻♀️ bir aydır belkide daha fazla mide derdi çekiyorum ayrıyeten alt kasıklarım dan dolayı da ağrıdan yürüyemiyorum bile yürüsem karnım taş kesiliyo napcaz bilmiyorum 🙈
_ruyaninannesi_ 2prenses_masal-oyku benimde öyle di bir kaç gün dur kasiklarda sancı oluyor yayılıyor karnıma doğru düzenli olmasını bekliyorum şiddetlenirse gidecem inşallah
2prenses_masal-oyku _ruyaninannesi_ inşallah salı ginü inşallah açılmam vardırda alır doktor doğuma artık 🤲🏻🤲🏻🤲🏻