Hsnsarem-94 oncelikle başınız sağolsun, sizi çok iyi anlıyorum bende kızımı kaybettim doğumdan sonra melek oldu onun yerini dolduracak bir kiz çocuğu o kadar istiyorum ki bunu yaşamayan anlamaz, 14 aydır bekliyorum hamile kalamıyorum, bazı doktorlar söylüyor tam yumurtlama gününde ilişkiye girerseniz erkek çocuk olma ihtimali büyük diye Allahim gönlünüze göre versin inşallah sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin