Defnemustafa İlk kızımın ismi defne kararsız kaldım bunda da duru asel düşünüyorum ama tek isim olsa daha mı iyi olur bilemedim .Sizinde isim öneriniz varsa alabilirim defneye uyumlu .Derin/Duru asel/Duru
Parsmommy Defnemustafa Arkadaşım kızı derin doğduğundan bu yana mahvetti annesini diyebilirim sürekli ağlıyor 7 yaşında ama hala devam . Bence isim etkiliyor karakteri kesinlikle . Duru tek başına güzel geliyor kulağa 🤗
Azra8Engin Defnemustafa 2 isim olduğu için derin i seçtim defneye uygun diye. Duru da tek başına güzel ama duru asel i bilemedim 😊
Edaacar-ozkan Defnemustafa Asel isminden fenalık geldi artık kız çocuklarınızın adını asel vermeyin Türkiye’nin nüfusunun %75’i asel👍😃😃
Defnemustafa Edaacar-ozkan doğru valla sjfkfm annemin ismine çok yakın ben ondan düşünmüştüm popüler olduğundan değil 😅