Canım günde 200 mg kafein alabilirsin bir fincan türk kahvesi 60mg içeriyor günde 2 fincan içebilirsin demişti doktorum ben de türk kahvesi hastalığı var doktoruma sormuştum kafeinsiz olanlar kimyasal işleme maruz kaldığı için daha zararlı demişti çikolata çay falan tükettiğimde 1 fincan tüketmediğimde 2 fincan içiyorum 34. Haftadayım bi sıkıntı yaşamadım bebeğin gelişimi gayet iyi çok şükür