Lavinya_21 Kızlar ablam bugün kan verdi ve cok şükür ki degerı 400 küsürlerde cıktı kac haftalık şuan bebişi. Bu arada rabbim istıyen herkese nasip etsin inşallah kızlar. Bizlerde saglıkla alalım kucagımıza ınşallah
ug_fa-3diplomalianne Lavinya_21 haftası betaya göre belli olmaz son adet tarihine göre belirlenir ama tabi tüp bebekte nasıl bilemiyorum transfer gününe göre belirleniyordur diye düşünüyorum
Naciyemutlu Lavinya_21 çok güzel çıkmış değeri 2 günde bir kan ver demişti doktorum artış iki üç kat varsa iyi demişti. sonra da 15 gün sonra yanıma gel keseyi görelim demişti. İlk gittiğim de 5+4 haftalıktık keseyi gördük bi hafta sonra da bebeği gördük . En iyisi sizde doktorunuza danışın yada hemşiresine sis yönlendirir. Hayırlı uğurlu olsun 🌸🌸
Lavinya_21 Naciyemutlu evet cnm onunda doktoru salı günü tekrar gel demisti. Allah razı olsun inşallah sende saglıkla alırsın kucağına. Sen kacla ogrenmıstın cnm ❤️
Lavinya_21 RNT bugün 9. Günü gecen hafta Perşembe günü transfer oldu. Ama tek embriyo transferi oldu. Öyle de ikiz olabılır mi
Naciyemutlu Lavinya_21 yani bi arkadaşıma orta kalite tek transfer edildi. 12. Haftasında tek yumurta ikizi olduğunu gördüler. Değer yüksek evet hele de 9. Güne göre ama arkadaşım düşük bi değerle öğrenmişti . Valla tek yada çift hakkında hayırlısı olsun herşey olabilir 🌸🤭 hepimizde sağlıkla alalım kucağımıza
RNT Lavinya_21 Değeri çok güzel maşallah 2 gün sonra artışı önemli tek transferde olsa bölünebiliyor embriyo (2 adet transfer olmuştu üçüz bebek doğdu bölünme olmuş embriyo )yakın bir tanıdığımın başına geldi
Lavinya_21 Naciyemutlu amin amin. Öyle ikiz olsa cok mutlu olurum vala ablam adına. Rabbim herkese nasip etsin inşallah kızlar Allah buyuktur.🤍🤍
Lavinya_21 ug_fa-3diplomalianne işte bizde anladık vala salı günü kan artişi için gene bakılıcak betaya