Kizlar ben tüp bebekle hamile kaldım tek embriyo idi bugün 34+2 idik . Kilosu 2154 gram ama karın çevresi 2 hafta geride dedi. Bunu kafaya takmıyorum cnku 28.haftada da öyleydi sonra düzeldi. Bebek doğum pozisyonuna girmis sezeryan istiyorm ztn doktorm da öyle tavsiye etti. 37.haftada alacagm bebegi riske atmicam dışarıda beslenmesi daha iyi olur emek verdin fazla bekletmetmenin anlamı yok dedi. Ocak 25 ile 29 arası gün seçeceğim 🥹37.haftada olsa bile kuveze girer mi acaba 😒