Yagmurguzel01 Hanımlar uykudan kalktığınızda falan geriniyormusunuz ben korkuyorum bişey olur diye ama kendimi tutamıyorum o kadar heryerim ağrıyor ki uyandığımda o yüzden hep geriniyorum inşAllah bi zararı olmaz
Temmuzmucizesi26 Yagmurguzel01 uyku arasında bende istemeden geriniyorum bence gerinmeyen de yoktur zaten bir sorun olmaz inşallah
Ozlemkaan Yagmurguzel01 ben de yapıyorum valla uyanınca ya da uyku arasında çok kasmamaya çalışıyorum kendimi aklıma gelince de
Yagmurguzel01 Temmuzmucizesi26 Ay evet korkuyorum bende ya geriniyorum valla o kadar heryerim ağrıyor ki durduramıyorum kendimi umarım bişey olmaz gerçekten
Yagmurguzel01 Ozlemkaan Bende aklıma gelince durdurmaya çalışıyorum kendimi ama durduramıyorum o kadar ağrıyor ki heryerim :((
Momofelisa Yagmurguzel01 bende uyku esnasında geriniyorum istemsiz ve kafamda deli sorular acaba bi zararı olur mu diye. Ama herkes yapıyormuş galiba olsaydı olurdu 😬